mércores, 11 de marzo de 2015

Juan Ruiz


Hoxe resposta ás seis preguntas da EMAO, Juan Ruiz, outro dos artesáns que participan en "Coiro...aínda que non o pareza" dende Boborás, Ourense.

 -¿Cómo empezaches no coiro?
- O coiro e a miña pasion de toda a vida, pois sendo ven neno pasaba os dias mirando como traballaba Isidro Sanchez, un guarnicionero que vivia na miña rua, ali funme familiarizando con certas ferramentas e co material



-¿Que ten o coiro que 
non teña outro material?
O coiro e un material nobre e moi versatil po lo que permite multiples xeitos de ser traballado
-¿Dentro das técnicas que coñeces cal é a túa favorita? Non teño preferencia por ningua tecnica, pois penso que calquera e valida, todo depende da peza que un estea a desenrolar
-¿Que peza tes ganas de facer e aínda non fixeches?
Teño algun proxecto (sobre todo en volumetria) pero nunca lles dou prioridade ata que teño a peza ben diseñada na miña mente, logo ven a parte mais leda que e levalo a cabo manualmente
-¿Que consello lle darías a alguén que está a empezar?
Non son de dar consellos. Pero a miña opinion e que todo o respeto co que se trate ó material vaise ver reflexado no producto final
-¿Tes algunha ferramenta "especial"?
Non teño ferramentas especiais, o igual que dicia cas tecnicas

Ningún comentario:

Publicar un comentario